"[Η διαφοροποιημένη διδασκαλία] [...] δεν είναι μία επιτυχημένη διδασκαλία που κρατά τους μαθητές απασχολημένους, αλλά μία διδασκαλία που βοηθά τους μαθητές να αναπτύξουν περαιτέρω βασικές δεξιότητες και έννοιες" (Tomlinson, 1999. Όπως αναφέρεται στο: Βαλιαντή, & Κουτσελίνη-Ιωαννίδου, 2008: 9).
Αναφορά (πρωτογενής): Βαλιαντή, Σ., & Κουτσελίνη-Ιωαννίδου, Μ., (2008). Εφαρμογή της Διαφοροποίησης της Διδασκαλίας σε τάξεις μικτής ικανότητας: Προύποθέσεις και θέματα προς συζήτηση. Παγκύπριο Συνέδριο Παιδαγωγικής Εταιρείας Κύπρου: 9).
Αναφορά (δευτερογενής): Tomlinson, C.A., (1999). The Differentiated Classroom: Responding to the Needs of All Learners. ASCD. Alexandria, VA.
Αναφορά (πρωτογενής): Βαλιαντή, Σ., & Κουτσελίνη-Ιωαννίδου, Μ., (2008). Εφαρμογή της Διαφοροποίησης της Διδασκαλίας σε τάξεις μικτής ικανότητας: Προύποθέσεις και θέματα προς συζήτηση. Παγκύπριο Συνέδριο Παιδαγωγικής Εταιρείας Κύπρου: 9).
Αναφορά (δευτερογενής): Tomlinson, C.A., (1999). The Differentiated Classroom: Responding to the Needs of All Learners. ASCD. Alexandria, VA.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου